9 Teknisk
Drift
9 Teknisk | Regnskap | Buds(end) | Budsjett | Regnskap | |
---|---|---|---|---|---|
Ansvar | Alle tal i heile 1000 | 2020 | 2020 | 2020 | 2019 |
3110 | BUSTADTILSKOT HUSBANKEN | -50 | - | - | 100 |
5000 | BYGGESAK (Sjølvkost) | -25 | 21 | 29 | 1 069 |
5100 | EIGEDOMSAVDELING | 36 499 | 33 975 | 33 637 | 36 894 |
5300 | BRANNVERN | 6 143 | 7 943 | 7 942 | 6 214 |
5310 | FEIING OG TILSYN (Sjølvkost) | -411 | -125 | -125 | 143 |
5400 | KOMMUNALT KARTVERK | 2 441 | 2 140 | 2 062 | 2 358 |
5410 | OPPMÅLINGSFORRETNING (Sjølvkost) | -29 | -29 | - | -29 |
5500 | REGULERING | 346 | 254 | 187 | 864 |
5510 | PLAN | 747 | 434 | 437 | 1 027 |
5520 | GRUNNKJØP | 1 012 | 916 | 821 | 662 |
6000 | OPPARBEIDING UTBYGGINGSOMRÅDER | -1 272 | -1 294 | -1 294 | -1 426 |
6100 | VEGANLEGG | 6 615 | 7 756 | 7 196 | 7 556 |
6200 | VASSFORSYNING (VAR) | 349 | -54 | - | 47 |
6300 | AVLØP OG RENSING (VAR) | 789 | 493 | - | 417 |
6350 | SLAMTØMMING (VAR) | -97 | - | - | 324 |
6400 | RENOVASJON (VAR) | 13 | -0 | - | 39 |
Sum gruppeansvar: 9 TEKNISK | 53 071 | 52 427 | 50 891 | 56 260 |
Utfordringar og måloppnåing
Utfordringar | Kva er gjort (maks 3 linjer) | Resultat og/eller effekt (maks 3 linjer) |
---|---|---|
Korona | A. Heimekontor – periodevis. | A. Sømløs overgang – minimal innvirkning. |
B. Forsterka reinhald gjennom innleige av vikarar | B. Redusert fare for smittespreiing. | |
Bemanning byggesak særs kritisk grunna sjukdom, permisjon, oppseiing. | Maksimalt fokus på sakshandsaming samt kjøp av tenester frå privat firma. Nedgang i antal saker frå 2019 på om lag 15%. | Tidsbruk pr. sak på same nivå som 2019. Minimalt tap av gebyrinntekter grunna oversitting av fristar. |
Tilrettelegging for utvikling av Gjøsund næringsområde | A. For mudringsprosjektet er det utarbeidd model for deling av finanskostnader i anleggsperioden mellom kommunen, private og fylkeskommunen. | A. Fylkeskommunen har vedteke å løyve midlar tilsvarande skissert andel. |
B. Mudringsprosjekt er lagt ut på anbud - pristibud motteke. | B. Mudringsprosjektet klart for oppstart. | |
C. Inngått avtale om kjøp av Olmannsvika | C. Olmannsvika gir potensiale for utfylling/klargjering av nye 100 daa kommunalt næringsareal. | |
D. Dialog med Ålesund interkommunale havnevesen om kommunalt bidrag til ny tungløftskai. | D. Tilgang på areal bak tungløftskai ikkje avklart | |
E. Dialog om tilgang på steinmasser få Nordøyvegen til utfylling av Olmannsvika. | E. Fri tilgang på steinmasser, men fraktkostnadane påreknast å vere vesentlege. | |
F. Sal av 30 daa til finansiering av tekniske anlegg gjennomførast straks tilbakeføring av tomt frå Bluewild AS er rettsleg avklart. | F. Kommunen har tatt ut stevning. | |
Midlar til forvaltning drift og vedlikehald av kommunale bygg er kritisk lågt. | Driftsrelaterte oppgåver prioriterast. | Manglande verdibevarande forvaltning/vedlikehald er over tid ikkje berekraftig. Sjølv en mindre økning i budsjettmidlane vil gi stor effekt – jf. effekt/bruk av koronamidlar. |
Bærekraftsmål
Overordna planarbeid: Rasjonell disponering av tilgjengelege areal til utbyggingsføremål. Langsiktig forvaltning av LNF-områda. Betre grunnlag for planlegging- og forvaltning av sjøområda gjennom kartlegging (marine grunnkart).
Regulering: Rasjonell utnytting av byggeområda samtidig som ein fortsatt legg til rette for gode bumiljø og lengst mogleg butid i eigen bustad.
Utbygging- og vedlikehald av teknisk infrastruktur: Dimensjonering av teknisk infrastruktur som stettar framtidige krav/behov (rensing av kloakk, handtering av overvatn/flomvatn, reduksjon av lekkasjer i vassforsyninga).
Gjennom myndighetsutøvelse i konkrete søknadspliktige tiltak; oppfylle lova sin føremålsbestemmelse om bærekraft - jf plan- og bygningslova § 1.
Forvaltning av bygningsmasse: Gjennom god forvaltning å realisere det enkelte bygg sin ibuande levetid/potensiale.
Grøn havn - Gjøsund nasjonale fiskerihavn: Legge til rette for "grøne løysingar" på kommunens næringsareal som td straum, gass, hydrogen, ballasthandtering (tømming/rensing/fylling), internlogistikk.
Koronaåret
Reinhald har vore krevjande, men totalt sett løyst på ein god måte - både gjennom anskaffelse av smitterobot og tilkallingshjelp. Etter tilbakemelding frå reinhaldsleiar er det imidlertid eit generelt behov for større fokus- og opplæring/kursing av reinhaldspersonellet i smittevern. Dette både som kompetanseaukande tiltak for tenesta og som tiltak for å trygge den enkelte tilsette gjennom bedre å kunne vurdere eigen smitterisiko. Særleg i starten av pandemien var det mange spørsmål og tildels uro blandt enkelte av dei tilsette.
Dei øvrige tenestene har så og seie vore upåverka. For kontortilsette kunne ein så og seie omgåande gå over til heimekontor med fasilitering av intern-/eksternmøter via teams. Pr. i dag er det kun unntaksvis-/periodevis at enkelte tilsette har heimekontor.
UTVALDE KOSTRATAL
Kommunalt avløp | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Nøkkeltall | Enhet | Giske | Ålesund | Sula | Kostragruppe 01 | Landet uten Oslo |
Årsgebyr for avløpstenesta - ekskl. mva. (kr) | Kr. | 2 555 | 4 708 | 6 454 | 5 528 | 4 321 |
Kommunal vassforsyning | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Nøkkeltall | Enhet | Giske | Ålesund | Sula | Kostragruppe 01 | Landet uten Oslo |
Årsgebyr for vassforsyninga - ekskl. mva (kr.) | Kr | 2 341 | 3 922 | 3 683 | 3 685 | 3 881 |
Husholdningsavfall | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Nøkkeltal | Enhet | Giske | Ålesund | Sula | Kostragruppe 01 | Landet uten Oslo |
Årsgebyr avfallstenesta - ekskl. mva. (kr) | Kr | 2 690 | 3 320 | 2 998 | 2 887 | 2 997 |
Samferdsel | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Nøkkeltal | Enhet | Giske | Ålesund | Sula | Kostragruppe 01 | Landet uten Oslo |
Brutto driftsutgifter til gatebelysning pr kilometer belyst veg (kr) | Kr | 21 415 | 0 | 11 893 | 18 949 | 22 006 |
Netto driftsutgifter til kommunale vegar og gater pr km (kr) | Kr | 74 023 | 159 023 | 149 397 | 112 182 | 155 523 |
Eigedomsforvaltning | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Nøkkeltal | Enhet | Giske | Ålesund | Sula | Kostragruppe 01 | Landet uten Oslo |
Utgifter til vedlikehald pr. kvadratmeter (kr) | Kr | 36 | 76 | 19 | 90 | 107 |
Herav utgifter til reinhald | Kr | 143 | 71 | 125 | 172 | 166 |
Herav energi- kostnader pr. kvadratmeter | Kr | 49 | 97 | 59 | 103 | 99 |