Stab
Personal og løn
Personal- og lønsavdeling har 3,9 årsverk. Avdelinga sine hovudoppgåver er:
- Utvikling og vedlikehald av overordna arbeidsgivarpolitikk samt støtte og rettleiing til einingane i utøving av arbeidsgivarpolitikken
- Lønsarbeid, lokale lønsforhandlingar og rettleiing til einingane i lønsarbeidet
- Bistå einingane i rekruttering og kompetanseutvikling
- Overordna ansvar for HMS/IA-arbeid
- Samarbeid med fagorganisasjonar og verneteneste
Avdelinga har ikkje hatt sjukefråvær. Samarbeidet med tillitsvalde, verneteneste, topp- og einingsleiing fungerer godt. Einiga er svært sårbar ved evt. sjukefråver, særlig gjeld dette lønsarbeidet.
Økonomi
Økonomiavdelinga i Giske kommune har 3,7 årsverk. Avdelinga sine hovudoppgåver er:
- Føre rekneskap til Giske kommune og Giske kyrkjelege fellesråd, Gjelds- og finansfovaltning
- Utarbeide samla årsbudsjett og økonomiplan for kommunen og rapportering og oppfølging av dette
- Gi einingsleiarar m/fl. støtte og rettleiing innan økonomi, samt brukarstøtte for budsjettverktøy, økonomi- og e-handelssystem.
- Vere kommunen sitt kontaktpunkt i høve innkjøpsfelleskapet på Sunnmøre, Nordre Sunnmøre kemnerkontor, skatteoppkrevjing og arbeidsgjevarkontroll
Avdelinga leverer i hovudsak tenester til interne brukarar. Det er likevel ein del publikumskontakt knytt til fakturakopi og spørsmål om utsende faktura, lån og aktivitet kring innkrevjing. Avdelinga er avhengig av godt samarbeid med eksterne leverandørar, lån- og finansforvaltarar, samarbeidskommunar og andre samarbeidspartnarar.
Servicekontoret
Servicekontoret i Giske kommune har 6,5 årsverk. Av dette er 0,5 knytt til PPT. Sjølve servicekontoret utgjer 6 årsverk fordelt på 7 personar.
- Sentralbordteneste samt informasjon og rettleiing av innbyggaran knytt til kommunale avgifter, bustønad og startlån
- Giske kommunes felles saksarkiv
- Politisk sekretariat
- Ansvar for førebuing og gjennomføring av kommune- og Stortingsval.
Tenesten blei omorganisert i løpet av 2020 og med verknad frå 1. januar 2021 blir dei ein del av ny eining Kultur, Service og Næring.
Hovudmål
Levere god service til innbyggarane og politiske leiing gjennom å vere godt oppdatert på det som skjer i kommunen. Sørge for at politiske saker vert sendt ut i rett tid. Gi god og nyttig informasjon til innbyggarane om ulike tenester og legge til rette for digital sjølvbetjening der det er mogleg.
Tabell styringskort og styringsindikator
Fokusområde | Mål | Måleindikator | Resultat 2019 | Resultatmål 2020 | Resultat 2020 |
---|---|---|---|---|---|
God kvalitet | Plassering i forbrukkerrådet sine testar av kommunal service | nr 150 av alle kommunane i Noreg. Nr 14 av kommunane i Møre og Romsdal | 100 eller betre av kommunane i landet. 10 eller bedre av fylkets kommuner | Ikkje publisert per dato. | |
Forenkling og effektivisering gjennom digitalisering | Digitale skjema for permisjon, ferie og introduksjon er innført. Mobilbaserte programvare på prioriterte felt er innført. | Det er arbeidd med dette i 2020, mykje er ferdigstilt | |||
Brukarar | Fellesfunksjonar fungerer godt og bidreg til effektiv og berekraftig drift. | Ny organisering og arbeidsfordeling mellom stab og linje er vedteken, og sett ut i livet. Stillingsomtaler er ferdigstilt og rollene avklart. Opplæring er gitt | Ny organisering mellom stab og linje er vedteken. Iverksetjing; rolleavklaring og opplæring har starta hausetn 2020. | Avklaring iverksett i 2020, gjennom mange arbeidsgrupper er mykje arbeid og forenkling ferdigstilt. Arbeidet fortsett i 2021. | |
Velfungerande kvalitets- og internkontrollsystem | Gode tilbakemeldingar frå tilsette og innbyggarar. Regelmessig rullering, og få avvik på tenestene som blir gitt. | Stilling som rådgivar innan kvalitet og innovasjon er på plass | Rådgjevar kvalitet, internkontroll og innovasjon starta i august, Hovedfokus har vore rutiner knytt til GDPR og val av kvalitet- og internkontrollsystem | ||
Medarbeidarar | Godt arbeidsmiljø og tilfredse medarbeidarar | Nærver | 98% | 95,39% | |
Enkel og effektriv support og drift ved hjelp av digitale verkty | Gjennomført opplæring på nye digitale verkty | Opplæring er gitt og gevinsten er realisert | Samhandlingsavtale med Ålesund, Sula og Fjord er etablert. Det er lagt til rette for enkel digital opplæring blant anna gjennom lenker på heimesida vår. | ||
Fellesfunskjonar har rett kompetanse og eit godt fag- og arbeidsmiljø | God trivsel og gode tilbakemeldingar frå and. leiing og einingane | Rolleavklaring og plan for kompetanseheving er ferdig | Arbeidet er godt i gang, og fortset i 2021 | ||
Økonomi | Kostra Netto driftsutgifter på funksjon 120 administrasjon per innbygger | 3 459 kr per inbygger | >/= 3500 kr per innbygger | 3 685 per inbyggar | |
Lav andel av administrative resursser. | Kostra Netto driftsutgifter på funskjon 120 som andel av totale utgifter | 6,1 % | 6% | 6,1 % | |
God økonomistyring | Avvik i % av netto driftsramme | -1,32 | ≤ 0 | - 1,08% |