2 Kommuneleiing - Stab

Kommuneleiing – stab omhandlar desse tenesteområda

  • Kommunedirektør og kommunalsjefar
  • Personal og løn
  • Økonomi
  • Kultur, service og næring
  • Andre fellestenester

Eininga skal levere tidsrette støttefunksjonar etter dei krav og forventningar som er stilt til kommunen si kjerneverksemd og strategiske satsingar, og har gjennomført dei fleste av satsingsområda frå handlings og økonomiplan 2023 - 2026.

Alle tal i heile 1 000

Drift

Drift

2 KOMMUNE LEIING - STAB Regnskap Buds(end) Budsjett Regnskap
Teneste 2023 2023 2023 2022
1200 KOMMUNEDIREKTØR - KOMMUNALSJEFAR 6 889 5 938 5 938 5 256
1210 PERSONAL OG LØN 2 884 2 690 2 690 2 689
1220 ØKONOMI 3 433 3 995 3 995 3 043
1230 SERVICEKONTORET 2 728 2 984 2 984 2 506
1240 DIVERSE FELLESFUNKSJONAR 24 - - 18
1250 IKT 855 816 816 777
1260 SAKSBEHANDLING - FELLES 935 893 893 807
2110 BARNEHAGE 1 354 491 491 1 364
2120 GRUNNSKOLE 749 480 480 212
2310 AKTIVITETSTILBOD BARN OG UNGE 28 779 779 50
2412 PSYKISK HELSEVERN 110 106 106 105
2423 MOT - PROSJEKTET - 25 25 -
2440 BARNEVERNTENESTE 265 255 255 259
2530 PLEIE, OMSORG, HJELP I INSTITUSJON - 25 25 -
2540 PLEIE, OMSORG, HJELP TIL HEIMEBUANDE 1 079 979 979 755
2541 BUFELLESSKAP PSYKIATRI VALDERØY - 99 99 -
2549 KVARDAGSREHABILITERING OG VELFERDSTEKNOLOGI - - 50 - 50 - 1
2730 KOMMUNALE SYSSELSETTINGSTILTAK 443 367 367 428
2831 Formidlingslån (frå 2020) - 112 - 120 - -
3010 PLANLEGGING / REGULERING - 100 - - -
3100 FORMIDLINGSLÅN - - - 120 - 165
3250 NÆRINGSKONTORET 691 184 184 710
3253 JORD- OG SKOGBRUK 601 543 543 538
3610 VILTFORVALTNING 188 63 63 128
3620 FRILUFTSLIV 11 261 261 193
3650 KULTURMINNEVERN 8 25 25 - 116
3700 BIBLIOTEK 1 524 1 587 1 587 924
3750 MUSEER - 28 28 -
3770 KUNST OG KUNSTFORMIDLING - 140 140 95
3810 IDRETT 343 230 230 285
3850 KULTURKONTORET 990 788 788 426
3851 ANDRE KULTURTILTAK 427 159 159 200
3852 Frivilligsentral 618 518 518 502
Sum gruppeansvar: 2 KOMMUNE LEIING - STAB 26 966 25 276 25 276 21 988

Området har eit meirforbruk på 1,7 milion kroner, meirforbruket er samansatt og kjem av fleire forhold, blant anna utgifter knytt til rekruttering av både ny kommunedirektør og ny HR - sjef, engasjement for prosjektleiar betre tverrfagleg samhandling, samt at resultatet av lønsoppgjøret for 2023 vart høgre enn budsjettert.

Meirforbruk på ei teneste vert kompensert med mindreforbruk på andre tenester og stillingar har vorte haldne vakante for å halde budsjettet.

Prosjektet Omstilling av fellesfunksjonar har gitt effekt gjennom fokus på arbeidsprosessar og digitalisering av tenester. Arbeidet vil halde fram i 2024.

Kostra

Netto driftsutgifter administrasjon per innbyggar.

Indikatoren viser kor mykje av dei totale utgiftene som vert brukt til administrasjon og styring per innbyggar. I indikatoren inngår administrativ leiing, stab- og støttefunksjoner. Data blir vist i kroner per innbyggar.

2023 2023 2022 2022 2021 2021
Kostra funksjon 1532 Giske Kostra gr. 1 1532 Giske Kostra gr. 1 1532 Giske Kostra gr. 1
120 Administrasjon 3 981 4 965 3 752 4 695 3 875 4 149
231 Aktivitetstilbod barn og unge 3 166 6 138 1 101
320 Kommunal næringsverksemd 2 -135 1 -111 -11 -117
325 Tilrettelegging og bistand for næringslivet 80 282 155 385 30 221
370 Bibliotek 187 332 113 309 99 299
380 Idrett og tilskudd til andres idrettsanlegg 39 115 33 122 31 89
385 Andre kulturaktivitetar og tilskot til andres kulturbygg 247 386 117 328 202 278
På kostrafunksjon 120 inneheldt tabellen ikkje berre utgifter knytt til rammeområde 2 Kommuneleiing - stab. Tenester som er knytt til rammeområde 3 Fellesutgifter/fellesinntekter, rammeområde 7 Pleie og omsorg og sjølvkostområda i rammeområde 9 Teknisk er også med i tabellen.

For kostrafunksjon 120 administrasjon syner tala at Giske kommune har ein auke frå 2022 til 2023 med kr 229 per innbyggar, medan kostragruppe 1 har ein auke på kr 270 per innbygger..

Giske kommune bruker kr 984 mindre per innbygger enn gjennomsnittet for kostragruppe 1. Dersom Giske skulle bruke det samme som gjennomsnittet i kostragruppe 1 vil dette utgjort ein auke på 8,5 mill.kr.

Studier har vist at kommunar tolkar og definerar administrasjon ulikt i KOSTRA. Det inneber at tala ikkje er direkte samanliknbare mellom alle kommunar og er noko usikre.